Projekt

Teema: Pärnu Vanalinna Põhikooli garderoobi analüüs.
Eesmärk: teada saada, mida arvavad õpilased meie kooli garderoobist ja mis võiks olla teisiti.


Projekti läbiviijad: Laura Moon

Valim: Pärnu Vanalinna Põhikooli 7-9. klass.

Tööplaan ja ajakava: 

1.  Ettevalmistused - teema valik, eesmärgi püstitus, vahendite valik, valimi määramine - 28.04.2014
2.  Küsimustiku koostamine ja vormi kujundamine - 5.05.2014

3.  Küsitluse läbiviimine elektrooniliste vahenditega - 12.05.2014


4.  Tulemus ja analüüs - 19.05.2014

5.  Kokkuvõte ja järeldused - 26.05.2014


Vahendid: Google Form, sotsiaalmeedia, e-post, ajaveeb.

Küsitlus



Tulemus: 

Enamus vastanutest olid tüdrukud.


Klasside jaotus, 8. ja 9. klasse oli üsna võrdselt.


Kuidas ollakse rahul praeguse garderoobiga. Enamus ei ole rahul.



Kas garderoob võiks olla suurem? Enamus arvab, et võiks suurem olla küll.




Mis võiks olla teisiti? Paljud soovivad lukustatud kappe.












Kas garderoobis on asju turvaline hoida? Enamus arvab, et asju pole garderoobis turvaline hoida.











Miks kooli garderoob hea pole? Enamus arvab, et asju loobitakse ja määritakse.











Kas on garderoobist asju ära varastatud või ära rikutud? Paljudel on ka asju ära varastatud.





Kokkuvõte: Küsitlusele vastas 33 õpilast, enamus neist olid 8. ja 9. klassi õpilased ja tüdrukud. Küsitluse käigus selgus, et ei olda väga rahul kooli garderoobiga. Tahetakse, et garderoob oleks suurem ja oleks rohkem ruumi. Väga paljud vastasid, et garderoobis võiksid olla sõbraga kahepeale lukustatud kapid või rohkem ja suuremate vahedega nagid. Tuli ka välja, et garderoobis pole asju turvaline hoida ja rohkem kui pooltel vastanutel on asju ära varastatud või ära rikutud. Asju määritakse ja loobitakse laiali, ning asjad ei mahu ära vähese ruumi tõttu. Lisaks kirjutati, et garderoobi valvur võiks rohkem tähelepanu pöörata asjade valvamisele ja et kool panustaks raha kappide muretsemisele.

Ettepanekud:
1) lukustatud kapid või suurem ruum asjade jaoks.
2) suurem turvalisus.


                           

1 comment: