Sunday, April 6, 2014

Viimane kooli veerand. Hinded on mul korras, minu jaoks. Olen saanud oma hinded 4-5 peale, eelmisel veerandil oli mul üle mitme aasta matemaatika 5. Ka vene keel on läinud 3 pealt 5 peale. Inglise keel on selline aine, mis mulle ei meeldi ja ei lähe minu meelest väga hästi, kuid on siiski 4. Kehaline kasvatus on olnud mul läbi aegade 5. Aastahinnete pärast ma muretsema ei pea, 3'sid ei tule. Mõni hinne kõigub kahe vahel, aga ma püüdlen ikka parema hinde poole. Jätkuvalt käin ma trennis, kus mul läheb väga hästi. Olen oma kiire vormi tagasi saanud ja tulemas on igasuguseid võistluseid. Koolide vahelistel sain 60m's 3. koha ja kuulitõukes 2.koha. Varsti tulevad Eesti Meistrivõistlused teatejooksus ja suur treenimine käib. Kooliaastast jäi väga meelde kooli sünnipäev, kus oli palju erinevaid ja naljakaid etteasteid.


No comments:

Post a Comment