Monday, March 10, 2014

Hei. See postitus on programmeerimisest. Ma pole kunagi sellega tegelenud ja ei paku väga huvi ka, kuid olen sellest kuulnud. Minu arvates võiks koolis seda õppida 8. klassis, sest siis peaks õpilane olema piisavalt suur selle jaoks. Ise ma programmeerijana töötada ei sooviks, sest see on minu jaoks nii tume maailm ja ei paku huvi ega midagi. Kindlasti on see asjatundjale huvitav ja see võib olla kasuks igapäeva elus. Programmeerijaks saamiseks tuleb näha kindlasti palju vaeva ja see võib olla ebameeldiv ja närvesööv.  Minu jaoks on programmeerimine keeruline. Ma arvan, et programmeerija peab oskama matemaatikat (arvutada) ja olema loogilise mõtlemisega. Rohkem ei oska midagi selle kohta öelda, kuna ma ei tea sellest mitte midagi. Ehk kunagi veel õpin.:)

No comments:

Post a Comment