Sunday, March 30, 2014

Hei. Tänane teema on ergonoomiline analüüs. Mina kasutan sülearvutit, enamjaolt hoian seda laua peal, kuid vahel ka voodi peal. Ma olen aru saanud, et minu kirjutuslaud ei ole kõige sobivam arvuti kasutamiseks. Minu toa aken asub vasakul pool arvutit(kui arvuti on laua peal) ja valgus ei paista arvuti ekraanile. Tooli kõrgust saan reguleerida ja ekraan on sobival kõrgusel. Alguses arvuti taha istudes istun korralikult, kuid hiljem vahetan asendit mitu korda. Ma ei ole tavaliselt pikka aega arvutis, ma teen poole tunni tagant umbes pause, tegelen muuga jne. Tervise probleeme mul üldiselt ei ole, peavalud on vahest, kuid ma ei usu, et need arvuti kasutusest tingitud on. Vahel kui keha ära väsib, siis ringutan ja liigun ringi. Ma tegelen kergejõustikuga, seega liigun palju ja ei ole väga palju arvutis. Minu arvates ei viibi ma üldse palju arvutis ja ma ei tee sellega enda tervisele liiga.

Minu arvutilaud.

No comments:

Post a Comment